Skip to content
Teenused
Isiklik areng
Nõustamine
Supervisioon
Coaching
Professionaalile
Organisatsioonile
Juhile
Maastikuehitus
Koolitused
Juhi arenguprogramm
Teekond positiivse vaimse terviseni
Team coaching
Mentorluse koolitus organisatsioonidele
Spordi coaching
Professionaalne identiteet
Kovisiooni koolitus
Vaimne tervis
Probleemse käitumise juhtimine
Loovus&liikumine
SINU ARENGUPARTNER – LIIKUMISKUNST
Autentne liikumine
Kehatarkus Sinu tööriistakastis
BodyWork
English
Helena Ehrenbusch, MSc, MA
Blogi
Teenused
Isiklik areng
Nõustamine
Supervisioon
Coaching
Professionaalile
Organisatsioonile
Juhile
Maastikuehitus
Koolitused
Juhi arenguprogramm
Teekond positiivse vaimse terviseni
Team coaching
Mentorluse koolitus organisatsioonidele
Spordi coaching
Professionaalne identiteet
Kovisiooni koolitus
Vaimne tervis
Probleemse käitumise juhtimine
Loovus&liikumine
SINU ARENGUPARTNER – LIIKUMISKUNST
Autentne liikumine
Kehatarkus Sinu tööriistakastis
BodyWork
English
Helena Ehrenbusch, MSc, MA
Blogi
Traditsiooniline või nüüdisaegne õpikäsitlus?
Traditsiooniline või nüüdisaegne õpikäsitlus?
Helena Ehrenbusch
Haridus
25.08.2017
|
0
Üks mõnus intervjuu ühe toreda Õpetajaga.
Navigeerimine
Previous:
Previous post:
Vägivallast ja turvatundest
Next:
Next post:
Mõttemustrite muutmisest
Lisa kommentaar
Tühista vastus
Vabandust, kommenteerimiseks pead
sisse logima
.
Blogi
Vaimne tervis ja tants
The Art of Movement in the service of bridging
Storytelling in Supervision
Edukas õppeprotsess sisaldab tõhusat tagasisidet
Kaamoseaja fenomenist
1 küsimus superviisorile: Anne Õuemaa
1 küsimus superviisorile: Evelyn Soidla
1 küsimus superviisorile: Karin London
1 küsimus superviisorile: Taimi Elenurm
Supervisioon ja coaching tervishoius